vrijdag 8 maart 2013

Terug van weggeweest....

Zo dat heeft een hele poos geduurd, maar ik ben er weer. Het heeft me even geduurd om weer naar mijn tuin te durven gaan, naar er maanden niet naar om gekeken te hebben. Maar met het mooie weer van afgelopen week moest ik er toch echt aan gaan geloven. (helaas is het weer nu weer omgeslagen).

Het viel gelukkig allemaal 100% mee. Ik had een grote chaos verwacht, maar goed heb wat vuilniszakken weggebracht naar de vuilstort en toen kon ik er weer tegen aan.

Knoflookjes die ik voor de winter heb geplant staan al mooi boven de grond. Uitjes afgelopen week geplant, was te laat met de herfstuitjes dus weet niet of dat nog wat wordt.

Ook heb ik wat planten verplaatst, die ik vorig jaar op niet logische plaatsen had gezet. Hopelijk overleven ze deze verhuizing.

Hopelijk wordt het snel weer mooi weer, zodat mijn jeukende handen aan de gang kunnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten