donderdag 12 juli 2012

Nou, dat is lang geleden. Studie en dip, maar ga er verder geen woorden aan vuil maken. Ik ben er weer klaar voor!

Vandaag bezig geweest met de kas, waar ik een stuk of 25 tomatenplanten heb staan die een bos hadden gevormd. Hele dag bezig geweest met alles te toppen. Wat een werk zeg en ben nu nog niet klaar. Maar ja eigen schuld dikke bult. Wat heb ik ervan geleerd: 1. Toppen en dieven, ook al is het zo zonde want het groeit. 2. 25 tomatenplanten is een beetje veel..... Maar goed, heerlijk werk om rustig bij te worden.

Vandaag geoogst: Courgette, 1 mini pepertje, boerenkool (ja ik weet het: Nu boerenkool?!), uien, knoflook, doperwten en komkommer. Heerlijk allemaal, maar een ietsepietsie veel.

Ik kan in ieder geval niet wachten op volgend seizoen, dan ga ik alles heeeeeeeel anders aanpakken. Ach kan nu al de ideeën op papier zetten.

Morgen weer de tuin in verder met de laatste tomatenplanten insnoeren, dieven en toppen. En als er tijd overblijft andere groentes en planten onderhouden!

See you next time!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten