zondag 19 februari 2012

En zo is het weer 2012

Eerst een flinke winterse bui er nog tegen aan gehad. Dat heeft me wel doen besluiten het iets rustiger aan te doen. Maar inmiddels ben ik aan alweer aan de gang en plannen aan het maken voor komend seizoen.

Gisteren heb ik thuis alvast zaden voorgezaait. Uit mijn hoofd: Tomaat, paprika, peper, bloemkool, witlof en prei. Van de peper weet ik niet of het goed gaat. Ik heb namelijk zaadjes gehaald uit een peper, deze laten drogen in een tissue. We zullen het zien.

Ook moet ik eens mijn hek gaan maken van de tuin. Het poortje ligt eruit. Ik heb nieuwe scharnieren gekocht. Nu nog even opzoek naar een boor.
Ben al een tijdje niet meer op de tuin geweest. Vanwege de sneeuw en het zal nu wel weer een natte bende zijn.

Het mag van mij snel weer warm weer worden hoor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten