zondag 30 oktober 2011

Ongeduldig

En ik zal ik natuurlijk niet zijn als ik niet al iets heb geplant/gezaaid.

Vorige week had ik de fruitplantjes al geplant, dit omdat ze moeten wennen aan de kou.

Maar vandaag ben ik dan echt 'begonnen'. ik heb 1 bolletje oerprei geplant, een paar Utrechtse uitjes, een aantal herfstuitjes, tenen knoflook, boerenkool en broccoli. Ik heb er niet al te veel hoop in omdat de grond nog niet optimaal is.

Ik zou eigenlijk moeten wachten tot volgend jaar. Maar ja ik ben te ongeduldig he. We zien wel, of het kan goed gaan of niet. Ik ben benieuwd! wel spannend of er iets uitkomt.

Ik heb vrijdag trouwens twee compostvaten opgehaald voor een prikkie! Dus die kan ik nu ook afstrepen van mijn lijstje. Er is wel een nieuw puntje gekomen bij mijn lijst en dat is een werkbank voor in de kast.
Ik heb al wat rondgekeken op marktplaats, maar was niet heel bijzonder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten